За компанията

Вие имате нужда от съвет, идея и съдействие при набавянето на различни видове лични и служебни документи от държавни органи и институции.

Притиснати сте от кратки срокове, появили се усложнения и търсите гъвкаво решение на достъпна цена. „Сивир Транслейшънс“ ЕООД е надежден партньор, на когото да поверите своята лична и корпоративна задача. Мисията ни е да Ви улесним или заменим в процеса на общуване с различни административни органи и институции.

Какво предлагаме

Фирма за административно обслужване „Сивир Транслейшънс“ ЕООД е специализирана компания за:

  • Превод и легализация на документи

  • Административни услуги за български граждани

  • Набавяне на документи, необходими за сделки с недвижими имоти

  • Корпоративно и индивидуално административно обслужване на чужди граждани, които работят и живеят на територията на България

  • Делегиране на административни задачи за Български и чужди компании и индивидуални клиенти

 
priscilla-du-preez-5GwaCXXFpgw-unsplash.jpg

Какво предлагаме

Искате да спестите време и усилия!

  • Търсите професионално и коректно обслужване на достъпна цена!

  • Свържете се с нас чрез електронна поща, телефон или чрез попълване на Формуляра за запитване, за да проучим, обсъдим професионално Вашия казус и да доставим нужните Ви документи!

  • Ние познаваме българското законодателство, нормативните документи и практики. Разполагаме с екип от експерти, които работят професионално и коректно.

  • Петър Благоев

    ОСНОВАТЕЛ

    Аз съм Управител на нашия ентусиазиран екип. Притежавам Бакалавърска степен по Бизнес администрация и Магистърска степен по Международни недвижими имоти.

    По време на престоя си в САЩ и Великобритания съм ползвал услугите на фирми за преместване, което направи живота ми в чужбина по-безгрижен и лек.

    Имайки предвид този опит, съм амбициран и мотивиран да предоставя подобни услуги на чужденците, които идват да живеят и работят в нашата страна.

    Аз и моят екип сме готови да съдействаме на всеки обърнал се към нас индивидуален и корпоративен клиент в битката му с местната бюрокрация.

  • Мария Момчилова

    ОФИС МЕНИДЖЪР

    Аз съм Мениджър на нашия офис. Координирам работата на колегите, приемам и предавам поръчки за превод и легализация на документи, ежедневно контактувам с разнообразни клиенти, преводачи и различни институции.

    Завършила съм 114 АЕГ в София и право в СУ „Климент Охридски“, но професионалният ми път премина основно в областта на рекламата.

    С огромно удоволствие приех предизвикателството да съм част от екипа на Сивир Транслейшънс, защото обичам да работя с различни хора и да им помагам при разрешаване на проблемите им!

    Натоварващо е, ДА!, но ми носи усмивки и удовлетворение!